اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 28 مرداد 1398
کد 4116

برگزاری اولین آزمون تخصصی سوارکاری در استان آذربایجان شرقی

اولین دوره آزمون تخصصی در رشته سوارکاری تحت استاندارد های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با مشارکت هیات سوارکاری آذربایجان شرقی بر اساس تفاهم نامه با هیات چوگان استان توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد بی بی ناز در تبریز برگزار گردید.
برگزاری اولین آزمون تخصصی سوارکاری در استان آذربایجان شرقی
اولین دوره آزمون تخصصی در رشته سوارکاری تحت استاندارد های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با مشارکت هیات سوارکاری آذربایجان شرقی و با همکاری آموزشگاه آزاد بی بی ناز در تبریز برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، این آزمون با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و جمعی از مسئولین هیات سوارکاری استان آذربایجان شرقی و به همت و همکاری آموزشگاه آزاد بی بی ناز، در باشگاه سوارکاری سهند برگزار شد.

یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، با تقدیر از برگزاری اولین فستیوال ملی اسب اصیل کشوری که به میزبانی تبریز در تیرماه سال جاری و به همت هیات سواری استان برگزار شده بود، ضمن تاکید بر افزایش همکاری های آموزش فنی و حرفه ای با هیات سوار کاری استان، برلزوم استاندارد سازی باشگاه ها و آموزش های تخصصی سوارکاران تاکید کرد.


 
وی، همچنین از اعطای گواهینامه های بین المللی معتبر پس از اتمام آموزش ها و موفقیت در آزمون ها خبر داد.
در اولین دوره این آزمون ها، تعداد شش نفر از شرکت کننده گان در آموزش های مهارتی در رشته سوارکاری پس از قبولی در آزمون ها موفق به اخذ گواهینامه مهارت از سازمان آموزش فنی و حرفه ای شدند.