اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 24 شهريور 1398
کد 4149

در راستای همفکری و مشارکت با رویکرد ترویج آموزشهای مهارتی در استان برگزار شد:

جلسه هم اندیشی با اعضای انجمن صنفی بخش خصوصی در رشته فناوری اطلاعات

جلسه هم اندیشی با حضور اعضای انجمن صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد در رشته فناوری اطلاعات با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل، غلامحسین فتحی، سیر رضا سید سار، علیرضا اکبرزاده و سرکار خانم پروانه عالی در محل دفتر مدیرکل برگزارگردید.
جلسه هم اندیشی با اعضای انجمن صنفی بخش خصوصی در رشته فناوری اطلاعات
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، جلسه هم اندیشی با حضور اعضای انجمن صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد در رشته فناوری اطلاعات با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل، غلامحسین فتحی، سید رضا سید سار، علیرضا اکبرزاده و سرکار خانم پروانه عالی در محل دفتر مدیرکل برگزارگردید.
یعقوب نماینده در این گفتگو که به صورت صمیمانه برگزار شد، ضمن ابراز امیدواری از فعالیت های موثّر بخش خصوصی به عنوان بازوان پر توان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به تبع آن در استان، ارائه آموزشهای مهارتی را گامی ارزشمند در راستای اشتغالزایی جوانان  این استان برشمرد.
نماینده در ادامه از مشارکت بخش خصوصی در برگزاری المپیاد های آزاد مهارت و نیز همکاری در آماده سازی کارآموزان برای حضور در المپیادهای سالانه ملی مهارت، پیگیری اجرای طرح ایران مهارت از ادارات آموزش و پرورش استان تشکر نمود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی همچنین در خصوص اجرای " طرح دارکوب " که به عنوان شتاب دهنده ابر زندگی مبنی بر آموزش یک میلیون کودک و نوجوان ایرانی با محوریت آموزش کدنویسی در سطح کشور است، خواستار پیگیری های لازم در راستای اجرای این طرح در استان شد.