اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 2 مهر 1398
کد 4163

در حاشیه افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاه شرکت ایران خودرو تبریز عنوان شد:

میر احد حسینی: افراد دارای مهارت، بهره وری بالایی دارند.

مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت ایران خودر تبریز با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش فنی و حرفه ای استان و قائم مقام شرکت ایران خودرو تبریز در محل این شرکت افتتاح گردید.
مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت ایران خودر تبریز با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش فنی و حرفه ای استان و قائم مقام شرکت ایران خودرو تبریز در محل این شرکت افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، میراحد حسینی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاه شرکت ایران خودرو تبریز، ضمن تبریک ایام دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید، تقارن افتتاح این مرکز با این ایام را به فال نیک گرفت و افزود: اگر کسی در شغل و کسب و کار خود توانمندی های لازم را داشته باشد، یقینا" دارای مهارت است و این مهارت منجر به پیشرفت و خلاقیت در کار خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای اظهار داشت: بهره وری افرادی که دارای مهارت هستند، بیشتر از از افرادی است که مهارت کافی ندارند.
حسینی اضاف کرد: آموزش دارای اهمیت و ارزش فراوانی است به حدی که می تواند یک کشور را از عقب کاندگی به پیشرفت رهنمون سازد.
وی با اشاره به شعار سال که به نام رونق تولید نامگذاری شده است؛، توجه به تولید را در سایه آموزش های مهارتی امکان پذیر خواند.
مهندس قبادی، قائم مقام شرکت ایران خودرو تبریز نیز ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، حضور فعال مراکز جوار کارگاهی را در کنار صنعت و در راستای به روز کردن دانش و مهارت نیروی کار ماهر بسیار لازم و ضروری برشمرد.
وی با اشاره به نیاز صنایع استان به نیروی کار ماهر و کار آمد، متخصص بودن افراد و توانمندسازی آنان و به تعبیری آچار به دست شدن جوانان را در فراگیری آموزش های مهارتی دانست.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد و افزود: در راستای این همکاری آموزشی و اجرای تفاهم نامه می توان با اشاعه آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه، جوانان را به سمت مهارت آموزی و در نتیجه با پیشرفت صنایع در جهت تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده استف گام هایی محکم و موثر برداشت.