اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 3 مهر 1398
کد 4166

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

مربیان به عنوان پرچمداران نهضت مهارت افزایی باید جریان ساز باشند

علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در نشست با کارکنان مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای گفت: مربیان به عنوان پرچمداران نهضت مهرات افزایی باید جریان ساز باشند
علی اوسط هاشمی،  رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در نشست با کارکنان مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای گفت: مربیان به عنوان پرچمداران نهضت مهرات افزایی باید جریان ساز باشند
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به تقل از روابط عممی  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رئیس این سازمان در بازدید از مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای، امروز دوم مهرماه  1398،طی نشستی با کارکنان مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای دیدار و گفتگو کرد.
بنا براین گزارش، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این نشست با اشاره به ظرفیت های مرکز تربیت مربی گفت: رویکرد این مرکز باید توانمندسازی و ایجاد موقعیت باشد و با همگرایی به آن نقطه از برجستگی موقعیت برسیم که نگاه جامعه به ما معطوف شود.
هاشمی با بیان اینکه آموزش دیگر دیوار ندارد و در همه جا منتشر شده است، گفت: باید قدرت تعامل با دستگاه های اجرایی را به گونه ای داشته باشیم که در نظام اداری ما مهارت، مربی پروری و اولویت مهارت بر مدرک در جامعه  نهادینه شود.
وی در ادامه با تاکید به روحیه مشارکت جویی کارکنان افزود: از شرایط سخت اقتصادی کنونی اگر بتوانیم عبور کنیم سربلند خواهیم بود. انتظار همکاری از همه همکارانم دارم.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر راه اندازی اتاق فکر و شورای مربیان تاکید کرد و گفت: اتاق فکر مربیان و شورای مربیان تشکیل می شود و در تمام جلسات آن حضور خواهم داشت.
وی با بیان اینکه مربیان باید پرچمدار و پیشاهنگ مهارت آموزی در جامعه باشند، افزود: رویکرد شما در نقش مربی باید با سایرین فرق داشته باشد، شما باید جریان ساز باشید.
هاشمی در خاتمه برعدالت اجتماعی به عنوان رکنی دیگر در آموزش های مهارتی تاکید کرد.