اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 6 مهر 1398
کد 4172

با محوریت خودکفایی نیازمندی های تولید ملی:

فراخوان برگزاری رویداد فناورانه هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی

رویداد علمی ایده های فناورانه برای حل مسائل صنعتی و سازمانی در زمینه های برق و الکترونیک، مکاترونیک و رباتیک، لیزر و فتونیک و مکانیک و فناوری های صنایع خودرو برگزار می شود.
رویداد علمی ایده های فناورانه برای حل مسائل صنعتی و سازمانی در زمینه های برق و الکترونیک، مکاترونیک و رباتیک، لیزر و فتونیک و مکانیک و فناوری های صنایع خودرو برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، توسعه اقتصادی هر مملکت ناشی از هدف گذاری درست و حرکت در مسیر صحیح و تدوین چشم اندازی مناسب امکان پذیر می گردد.
یکی از رویکرد های موفق در توسعه اقتصادی کشورهای پیشرفته دنیا، توجه به اقتصاد دانش بنیان و کسب و کارهای مبتنی بر فناوری است.
استارتاپ ها به عنوان گروه هایی با انرژی و علاقه مند به پیشرفت و توسعه می توانند جایگاهی موثر در تغییر فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه داشته باشند.
در این راستا، مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی با همکاری ارگان های مختلف و همزمان با هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی، رویداد علمی ایده های کارآفرینانه برای حل مسائل صنعتی و سازمانی با محوریت های زیر برگزار می نماید:
* حوزه برق و الکترونیک
* حوزه فناوری اطلاعات و اینترنت اشیا
* حوزه مکانیک و صنعت خودرو
این رویداد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، استانداری آذربایجان شرقی، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی ،شرکت شهرک های صنعتی، پارک علم و فناوری استان با محوریت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی با فراخوان از صنایع و فناوران توانمند از ابتدای شهریور 98 آغاز شده است و پس از دریافت مسائل و نیازهای فناورانه صنعتی و سازمانی و ارائه راه حل ها توسط ایده پردازان و فناوران و داوری راه حل ها، همزمان با ایام نمایشگاه فناوری ربع رشیدی طی مراسمی، برگزیدگان رویداد مشخص گردیده و تقدیر بعمل خواهد آمد.
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در رویداد به سایت WWW.RSPS.IR مراجعه نموده و ثبت نام نمایند.
مهلت ارائه راه حل ها تا تاریخ 20 مهرماه ماه 98 می باشد.