اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 7 مهر 1398
کد 4173

هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

آموزش پژوهش محور، اساس کار ما است

علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان در نشست با همکاران حوزه معاونت آموزش، معاونت پژوهش و برنامه ریزی، حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل بر آموزش پژوهش محور تأکید کرد.
علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان در نشست با همکاران حوزه معاونت آموزش، معاونت پژوهش و برنامه ریزی، حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل بر آموزش پژوهش محور تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،  نشست کارکنان حوزه معاونت آموزش، معاونت پژوهش و برنامه ریزی و روابط عمومی و امور بین الملل،با علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان امروز شنبه، 6مهر ماه برگزار شد.
بنا براین گزارش، در آغاز هاشمی، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، گفت :قامت بخشیدن و ارتقای وزن اجتماعی و پس از آن جستجوی مطالبات اجتماعی  وظیفه  همه ما در سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.
هاشمی با تأکید بر استفاده از خرد جمعی، نقد آگاهانه و نگاه مسئولانه، بیان داشت: ایجاد پارلمان با تکیه بر این موارد و انتخاب سه  کارشناس از هر استان و ستاد برای تشکیل شورا و هم اندیشی از اولویت های این سازمان است.
وی، دو بال توسعه سازمان آموزش فنی و حرفه ای پژوهش و سپس آموزش دانست و افزود:
اساس کار ما آموزش پژوهش محور است، زیرا ارزش پژوهش را آموزش عمومیت داده و نمایان می سازد.
معاون وزیر و رئیس سازمان، ادامه داد:پژوهش با غواصی و جستجو در جامعه خودمان و جامعه جهانی باید آنچه را کشف می کند به آموزش تبدیل کند، بومی کند و قالب بسته آموزشی به جامعه ارائه کند.
 
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گفت: سند ملی مهارت در حوزه پژوهش باید با جدیت دنبال شده و تدوین شده و شورای مربیان راه اندازی شود.
وی در ادامه بر روحیه مشارکت جویی در میان کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای تأکید کرد و گفت: ما به دنبال یک رابطه نظام مند،برنامه محور و توان زا برای رسیدن به شرکای بزرگ و ایجاد جریان مهارت در کشور هستیم و در همین زمینه با چند نفر از همکارن گفتگو کرد.
بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست، علیرضا حاتم زاده، معاون آموزش و رضا باجولوند، معاون پژوهش،برنامه ریزی و سنجش مهارت به ارائه آماری از عملکرد سازمان و فعالیت های انجام شده پرداختند.