اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 8 مهر 1398
کد 4175

در راستای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان منطقه شبستر صورت گرفت:

ارائه بیش از 200 نفر دوره آموزش های مهارتی به جوانان شهرستان

جوانان و دانش آموزان منطقه شبستر در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت، دوره های آموزشی مهارتی را در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر فرا گرفتند.

جوانان و دانش­ آموزان منطقه شبستر در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت، دوره ­های آموزشی مهارتی را در مرکز آموزش فنی و حرفه­ ای شبستر فرا گرفتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، محمدرضا کیان، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان مرکز آموزش فنی و حرفه­ ای شبستر با برگزاری جلسات متعدد با ادارات آموزش و پرورش سه گانه شهرستان شبستر ( شبستر- صوفیان و تسوج ) و برنامه ­ریزی دوره­ های مهارتی کوتاه مدت و میان مدت در جریان سه ماهه دوم سال تحصیلی و هم زمان با تعطیلات تابستانی دانش ­آموزان، دوره ­های مهارتی در محل مرکز آموزش فنی و حرفه­ ای شبستر و نیز شهرها و روستاهای تابعه برگزار گردید.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر تصریح نمود: در راستای اجرای این طرح، در طول تابستان سال جاری بیش از 16 حرفه آموزشی به تعداد 228 نفر دوره و 25 هزار و380 نفر ساعت آموزش های مهارتی به جوانان ارائه گردید.
محمدرضا کیان، اظهار داشت: ظرفیت آموزش در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از 160 درصد افزایش نشان می­دهد که حاکی از استقبال دانش ­آموزان و جوانان از آموزش­های مهارتی است.
وی خاطر نشان کرد: در تابستان 97 در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر 142 نفر آموزش های مهارتی را در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت فرا گرفته بودند.