اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 10 مهر 1398
کد 4177

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد:

دسترسی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای به اطلاعات درخواستی آموزشی متقاضیان فراهم می شود

علیرضا حاتم زاده، معاون آموزش سازمان از دسترسی آموزشگاه های آزاد به تقاضاهای مندرج در سامانه ثبت تقاضای آموزشی به عنوان فرصتی برای بازاریابان آموزشی و هدایت متقاضیان آموزش به بخش خصوصی سازمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، علیرضا حاتم زاده، معاون آموزش سازمان، گفت: به زودی موسسین آموزشگاه های آزاد از طریق سامانه WWW.PORTALTVTO.COMامکان مشاهده تقاضاهای آموزشی مخاطبین سازمان و پاسخدهی به این سفارشات را خواهند داشت.
معاون آموزش سازمان، افزود: از ابتدای فعالیت سامانه ثبت تقاضاهای آموزشی از تیرماه سال جاری، تا کنون بیش از 4 هزار و 370 درخواست دوره آموزشی از سراسر کشور دریافت شده است که بخش خصوصی سازمان و آموزشگاه های آزاد در سراسر کشور می توانند سهم عمده ای در ارائه خدمات آموزش به متقاضیان مهارت آموزی و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز اقشار مختلف جامعه داشته باشند.
بنا براین گزارش، سامانه ثبت تقاضاهای آموزشی و دسترسی آموزشگاه های آزاد به این سامانه می تواند به عنوان ابزاری برای توسعه بازار آموزشی در اختیار مؤسسات کارآموزی آزاد قرار گیرد و از سوی دیگر متقاضیان آموزش های مهارتی ضمت تسهیل در دسترسی به دوره آموزشی مورد نیاز، می توانند مناسب ترین مرکز آموزشی را برای حرفه آموزی انتخاب نمایند.