اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 17 مهر 1398
کد 4190

با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میانه و مرکر رشد واحدهای فناور برگزار می گردد:

جشنواره رویش، با هدف شناسایی و حمایت از ایده های جدید

مرکز رشد واحد های فناوری شهرستان میانه مستقر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای میانه رویداد استارتاپی با عنوان جشنواره رویش را در جهت شناسایی و حمایت از ایده های جدید ؛خلاقانه؛اختراعات ؛ابتکارات و به منظور حمایت کسب و کار و رونق تولید برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مهندس حسنی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای و مدیر مرکز رشد واحد های فناوری شهرستان میانه با اعلام این خبر افزود: از کلیه صاحبان ایده و طرح و ابتکارات و اختراعات ؛بویژه دانش آموزان و دانشجویان و عموم جوانان عزیز دعوت میشود با شرکت و ارائه طرح ها و ایده های خود در این رویداد استارتاپی شرکت نمایند .

وی گفت: در این رویداد علمی کلیه طرح ها در حوزه های فنی مهندسی کشاورزی ،علوم پایه پزشکی و مهندسی پزشکی و… در معرض دید و داوری گذاشته میشود و به رتبه های برتر ضمن اهدای جوایز ارزنده نقدی لوح یاد بود تقدیم می گردد. مهلت ثبت نام در جشنواره ۲۰ آبان ماه و تاریخ برگزاری ۳۰آبان ماه سال جاری می باشد.

علاقمندان می توانند جهت ارسال طرح ها و ایده های خود به سایت پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی به آدرس eastp.ir مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز رشد واحد های فناوری شهرستان میانه مستقر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای میانه به شماره ۵۲۲۵۱۷۵۶ تماس حاصل نمایند.