اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 20 مهر 1398
کد 4192

با حضور مدیرکل برگزار گردید:

پنجمین جلسه " کمیته اصلی نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات " در اداره کل

پنجمین جلسه نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در مهر ماه با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل و اعضای این کمیته در دفتر مدیریت برگزار گردید.
پنجمین جلسه نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در مهر ماه با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل و اعضای این کمیته در دفتر مدیریت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رقیه زمستانی، دبیر کمیته نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در جلسات قبل در خصوص روند اجرایی شدن پیشنهادات همکاران مطالبی را عنوان نمود.
دبیر کمیته نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی افزود: در این جلسه پیشنهادات و نکته نظرات ارسالی کارکنان اداره کل و مراکز استان به تعداد 36 عنوان پیشنهاد مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
سرکار خانم زمستانی، افزود: از مجموع پیشنهادات ارائه شده به این کمیته، 7 عنوان پیشنهاد مورد پذیرش این کمیته قرار گرفت و برای 6 نفر از همکارانی که دارای پیشنهادات موثر بودند در راستای ایجاد انگیزه و تقویت خلاقیت و نوآوری به شرح ذیل؛ لوح تقدیری از طرف مدیرکل صادر گردید.
آقایان؛ مسعود نقوی، کارشناس امورساختمان، محمدحسین قلی زاده، دستیاراجرایی مدیرکل، علی زارعی، رئیس اداره امور عمومی، سرکار خانم هانیه فرخندی، کارشناس امور اداری، صابر لطفی، بایگان مسئول بایگان، محمدعلی برزگری، کارشناس پژوهش و برنامه ریزی.
 
وی در ادامه، ضمن اشاره به اهمیت این موضوع، افزود: کمیته نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به کارکنان و سهولت در دسترسی به فرم ها و شاخص ها و پیشنهادات ارائه شده از ابتدای سال 97 توسط همکاران اقدام به درج مطالب فوق در سایت اداره کل نموده است تا همکاران از ارائه پیشنهادات تکراری اجتناب ورزند.
خانم زمستانی ضمن تشکر از تمامی همکاران پیشنهاد دهنده  گفت: این کمیته همچنان منتظر پیشنهادات سازنده و موثر همکاران با رعایت شاخص ها و مصادیق مطرح شده، در راستای تحقق اهداف سازمانی است.