اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 2 آبان 1398
کد 4210

در شش ماهه نخست سال جاری صورت گرفت:

حضور بیش از 54 هزار نفر در آزمونهای مهارت در استان آذربایجان شرقی

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از حضور 54 هزار و 81 نفر در آزمون های آنلاین، هماهنگ، تفاهم نامه قالیبافی و صنعت ساختمان در شش ماهه نخست سال جاری در این استان خبر
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از حضور 54 هزار و 81 نفر در آزمون های آنلاین، هماهنگ، تفاهم نامه قالیبافی و صنعت ساختمان در شش ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مسگر عصر، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون های آنلاین، هماهنگ، تفاهم نامه قالیبافی و صنعت ساختمان در شش ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.
علی مسگر عصر، ضمن اعلام این خبر افزود: از مجموع 54 هزار و 81 نفر شرکت کننده در آزمون ها، 7 هزار و 36 نفر در آزمون آنلاین، 7 هزار و 984 نفر در آزمون هماهنگ، 1 هزار و 389 نفر در آزمون تفاهم نامه قالیبافی و 13 هزار و 389 نفر در آزمون صنعت ساختمان قبول شده اند.
وی ادامه داد: از این مجموع 8 هزار و 560 نفر ( زن) و 26 هزار و 391 نفر ( مرد) در این آزمونها شرکت کرده  و موفق به دریافت گواهینامه مهارت شده اند.