اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 2 آذر 1398
کد 4243

جلسه مشترک تراکتور سازی با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز

جلسه مشترکی با حضور رئیس اداره آموزش گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز و هیأت همراه با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز برگزار شد.
جلسه مشترکی با حضور رئیس اداره آموزش گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز و هیأت همراه با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یونس ممی زاده، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز ضمن اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه اشتغال و مأموریت های سازمان افزود: جایگاه نیروی انسانی منبعی مطمئن برای سرمایه گذاری مخصوصا در حوزه اشتغال می باشد که توجه به این امر مهم نه تنها موجب رونق تولید برای واحدهای تولیدی محسوب می شود بلکه در راستای افزایش مهارت نیروی کار موجبات کاهش ضایعات تولید و افزایش سود اقتصادی واحد تولیدی خواهد شد که پرداختن به این مهم بهتر است که سرلوحه تمامی صاحبان صنعت استان قرار گیرد.
پاکپور، رئیس اداره آموزش گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیر و مربیان آموزش فنی و حرفه ای مرکز شماره یک تبریز خواستار تسریع در روند پروسه تأیید دوره ها و مربیان در پورتال سازمان شد.
در پایان جلسه مقرر شد در راستای اثربخشی آموزشهای فنی و حرفه ای و همچنین رفع نیازهای آموزشی کارکنان گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز، ارتباط بین واحدهای آموزش دو مجموعه بیشتر شود تا بازدهی بهتری حاصل گردد.