اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1398
کد 4260

در حاشیه بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای سه تبریز:

مدیر آموزش شرکت تراکتورسازی ایران: آموزشهای فنی و حرفه ای می تواند نیازهای آموزشی صنایع استان را برطرف نماید

جمعی از مدیران و کارشناسان آموزش گروه شرکتهای وابسته تراکتورسازی ایران( موتورسازان، تامین قطعات، ریخته گری و.... )ضمن حضور و بازدید از کارگاههای آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای 3 تبریز با مربیان دیدار و گفتگو کردند.
نشست تخصصی مدیران وکارشناسان آموزش گروه شرکتهای وابسته تراکتورسازی ایران ( موتورسازان، تامین قطعات،ریخته گری) با مربیان این مرکز  
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، جمعی از مدیران و کارشناسان آموزش گروه شرکتهای وابسته تراکتورسازی ایران( موتورسازان، تامین قطعات، ریخته گری و.... )ضمن حضور و بازدید از کارگاههای آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای 3 تبریز  با مربیان دیدار و گفتگو کردند.
در این بازدید مدیران و کارشناسان آموزش گروه شرکتهای وابسته تراکتورسازی ایران( موتورسازان، تامین قطعات، ریخته گری و.... ) ضمن نشستی با مربیان، از کارگاه های تخصصی اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق ريا، آکواترونیک، مکاترونیک، انرژی های نو، BMS، نمونه سازی سازی سریع، PLC، نانو تکنولوژی بازدید کردند.

 
پاکپور، مدیر آموزش شرکت تراکتورسازی ایران در این نشست گفت: با توجه به افزایش همکاری های اخیر شرکت تراکتورسازی ایران با اداره کل اموزش فنی و حرفه ای استان، چشم انداز خوبی نسبت به آموزش های فنی و حرفه ای ترسیم کرده ایم که با بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان این مسیر برای ما هموارتر خواهد شد.
پاکپور در ادامه، ضمن ابراز خرسندی از حضور در کارگاههای آموزشی مرکز، امکانات و تجهیزات مستقر در مرکز آموزش تخصصی فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز را خوب ارزیابی نمود و افزود: همکاری های آموزشی با این مرکز، می تواند نیازهای آموزشی شرکت تراکتورسازی ایران را برطرف نماید.

 
و ی اظهار داشت: ما خرسندیم که در استان آذربایجان شرقی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی دارای چنین پتانسیل عظیمی است که می تواند نیاز های آموزشی مخاطبین مهارت آموزی و شاغلین صنایع استان را تامین کند.
اضغرنگاهبان، رئیس مرکز آموزش تخصصی فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز نیز در این نشست، گفت: در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز به لحاظ وجود تنوع در حرفه های آموزشی، کارگاههای تخصصی مختلفی با تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تجهیز شده که می تواند نیازهای آموزشی شاغلین موجود در صنایع را پوشش دهد.
وی، آمادگی مرکز را در راستای هرگونه همکاری آموزشی با گروه تراکتورسازی ایران اعلام نمود و در خصوص ایجاد کارگاه مشترک با گروه تراکتورسازی ایران را پیشنهاد نمود.
عمار صاحبی، کارشناس امور صنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز، از آمادگی اداره کل در جهت رفع نیازهای آموزشی شاغلین صنایع استان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی خبر داد و  در خصوص نحوه همکاری های آموزشی و قراردادهای فی مابین توضیحاتی را ارائه نمود.

 

 
در پایان این بازدید، مدیران وکارشناسان آموزش گروه شرکتهای وابسته تراکتورسازی ایران( موتورسازان، تامین قطعات، ریخته گری و.... ) با مربیان کارگاههای آموزشی دیدار و گفتگو کردند.