اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 24 آذر 1398
کد 4281

در سمینار آموزشی تکنولوژی های نوین صنعتی عنوان شد:

یعقوب نماینده: آموزش، مهمترین عامل ترویج، تبلیغ و توسعه صنعت است.

سمینار یک روزه آموزش تکنولوژی های نوین صنعتی با همکاری سه جانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، شرکت تراکتورسازی ایران و شرکت نیک مهر گستر تهران( نماینده کمپانی beckhoff آلمان ) در محل شرکت تراکتورسازی ایران - تبریز برگزار گردید.
   سمینار یک روزه آموزش تکنولوژی های نوین صنعتی با همکاری سه جانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، شرکت تراکتورسازی ایران و شرکت نیک مهر گستر تهران ( نماینده کمپانی  beckhoff  آلمان )در محل شرکت تراکتورسازی ایران- تبریز برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، سمینار یک روزه آموزش تکنولوژی های نوین صنعتی با همکاری سه جانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، شرکت تراکتورسازی ایران و شرکت نیک مهر گستر تهران( نماینده کمپانی  beckhoff  آلمان ) در محل شرکت تراکتورسازی ایران- تبریز با محورهای مختلفی شامل؛مباحث اتوماسیون صنعتی، سیستم های کنترل حرکت،iot  و با حضور مدیران و کارشناسان هر دو مجموعه و شرکت نیک مهر گستر تهران در محل شرکت تراکتورسازی ایران- تبریز برگزار گردید.

 

 
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، در این سمینار، با اشاره به این مطلب که شرکت تراکتورسازی ایران با نماد صنعت و کشاورزی در استان مطرح است، ارتقای این صنعت را لازم و ضروری دانست و افزود: با توجه به پیشینه کهن این شرکت، وجود تجهیزات و امکانات به روز و تکنولوژی های نوین و همچنین فرایند و مدیریت عالی از مهمترین ویژگی های این مجموعه است.
نماینده خاطر نشان کرد: آموزش، مهمترین عامل ترویج، تبلیغ و توسعه هر صنعتی است.
وی در ادامه اظهار داشت: یکی از شاخص های مهم رونق تولید و مدیریت خوب صنعت، استفاده از مباحث آموزش است و شرکت هایی که به موضوع آموزش توجه داشته اند با اتکاء به این تفکر استراتژیک، همیشه  موفق بوده اند.

 

 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با اشاره به ظهور تحول و تغییر در فنّاوری ها در دنیای کنونی گفت: برای تسلط به این نوع فناوری ها باید از طریق آموزش، نیروهای انسانی خود را توانمند سازیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طیف وسیعی از مصرف کننده گان محصولات شرکت های مختلف، استفاده از ظرفیت آموزش این قشر از جامعه را نیز، مهم و حیاتی دانست.
یعقوب نماینده، در پایان، آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را در راستای توانمندسازی نیروی کار ماهر و به خصوص نیروی کار ماهر فعال بخش های مختلف صنعت، با شرکاء و متولیان صنایع را در استان اعلام نمود.