اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 3 دي 1398
کد 4290

به ميزباني مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب صورت گرفت:

برگزاری نشست روسای مراکز منطقه 2 آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی

نشست روسای مراکز منطقه 2 آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به ميزباني مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب و با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و روسای ادارات آموزش، سنجش و ارزشیابی و کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل برگزار گردید.
نشست روسای مراکز منطقه 2 آموزش فنی و حرفه ای استان به ميزباني مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب و با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و روسای ادارات آموزش، سنجش و ارزشیابی و کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، نشست روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای منطقه 2 استان با حضور دکتر رضا وکالتی، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، فیروز علیاری، رئیس اداره آموزش، علی مسگر، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی استان، علی فصیحی، کارشناس رسیدگی به شکایات و اصغر نگاهبان، ایوب زمانی و بابک موسوی، روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای 3 تبریز، بستان آباد و هشترود به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب برگزار گردید.
نعمت علیزاده، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب ضمن اعلام این خبر افزود: در این نشست روسای مراکز حاضر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مراکز در 9 ماهه ی گذشته در خصوص رفع مسائل و مشکلات پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در ادامه این نشست، رضا احتیار وکالتی، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز توصیه های لازم در راستای تحقق حداکثری تعهدات مراکز در بخش های مختلف و اجرای کامل دستور العمل ها و تفاهمنامه ها به عمل آمد.
علی مسگر عصر، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش فنی و حرفه ای استان نیز ضمن توجیه دستورالعمل های مربوط به حوزه سنجش به آزمون های مهارت محور تاکید نموده و خواستار همکاری مراکز در این زمینه گردید.
علی فصیحی، کارشناس رسیدگی به شکایات نیز خواستار توجه بیش از پیش روسای مراکز به تسریع در امور ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی و در نهایت جلب رضایت مراجعین گردید.
در حاشیه این نشست از کارگاههای آموزشی مرکز بازدید و از نزدیک با کارآموزان و مربیان دیدار و گفتگو صورت گرفت.