اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 22 دي 1398
کد 4318

با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان صورت گرفت:

برگزاری جلسه شورای مهارت در فرمانداری ویژه شهرستان مراغه

جلسه شورای مهارت شهرستان ویژه مراغه با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در محل دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
جلسه شورای مهارت شهرستان ویژه مراغه با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در محل دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان آذربایجان شرقی، جلسه شورای مهارت شهرستان ویژه مراغه با حضور فرماندار این شهرستان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای 23 مراغه  و جمعی از کارشناسان اداره کل و مرکز در محل دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
شکری، فرماندار ویژه شهرستان مراغه ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دلاوران همراه ایشان، عمل شنیع عاملان این ترور بیرحمانه را محکوم کرد و یادآور رشادت ها و خدمات این شهیدان والامقام شدند.
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نیز ضمن محکوم کردن ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان، خواستار علوّ درجات برای این شهیدان والامقام شد.
نماینده، در ادامه برنامه ها و سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را تبیین و تشریح نمود.
وی با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای و لزوم تلاش سازمان در راستای آموزش های مورد نیاز جامعه با رویکرد اشتغال و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده، نمایندگان دو حوزه فعال در بحث بورس و پرندگان زینتی را معرفی و خواستار همکاری در زمینه ترویج و اشاعه آموزش این دو حوزه در شهرستان مراغه شد.
شهاب زاد، مدیر عامل کارگزاری بازار سرمایه اردیبهشت در خصوص اهمیت ورود به این بازار مطالبی را عنوان کرد و مقرر شد کارسازی ها و هماهنگی لازم از طرف فرمانداری در جهت تمهید مکانی برای آموزش های بازار سرمایه ( بورس ) و دعوت از فعالان این حوزه برای شرکت در آموزش ها صورت گیرد.
روشنی، مدیر عامل مجتمع کشتی نوح نیز، توضیحاتی در خصوص پرورش پرندگان زینتی، اهمیت و جایگاه این حرفه از نظر اقتصادی و لزوم توجه به مخاطرات بهداشتی، روحی این شغل عنوان و خواستار توجه بیشتر به این موضوع به لحاظ اهمیت صادرات پرندگان زینتی به خارج از مرزهای کشور شد که مقرر شد کمیته ای برای راهبرد این موضوع در شهرستان تشکیل شود.