اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 5 بهمن 1398
کد 4341

در راستای امداد رسانی به مناطق زلزله زده شهرستان میانه صورت گرفت:

تقدیر از رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای میانه

محمد رضا مشایخی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اهدای لوحی از رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان، در راستای امداد رسانی به مناطق زلزله زده تقدیر بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، مسعود حسنی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای میانه با اعلام خبر فوق افزود: محمد رضا مشایخی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اهدای لوحی از رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان، در راستای امداد رسانی به مناطق زلزله زده تقدیر بعمل آورد.
 در بخشی از این لوح تقدی آمده است:
از تلاش ها و زحمات جنابعالی بخاطر حسن انجام امور محوله توسط مدیریت بحران این شهرستان در حوزه کاری آن اداره و انجام شایسته آن توسط مجموعه عوامل وکارکنان زحمتکش در راستای ساماندهی وضعیت زلزله زدگان قدر دانی نموده و این لوح سپاس را تقدیم می نمایم.
گفتنی است در حادثه زلزله پاییز سال جاری در منطقه میانه،کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میانه با اعزام اکیپ های امدادی و حضور در مناطق زلزله زده، نسبت به سیم کشی برق به چادر ها و کانکس های اسکان اضطراری حادثه دیدگان، ضمن ایجاد روشنایی و تحویل بخاری های برقی اهدایی وزارت  تعاون کار و رفاه اجتماعی، راهنمایی های لازم را در جهت استفاده ایمن از لوازم گرمازا  به اهالی ارائه نمودند