اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398
کد 4346

پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

در حالی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی را گرامی می­داریم که ایرانِ امروز به عظمت حضور و اراده بزرگ مردمانی قد برافراشته است که ثمره ایمان و استقامتشان، حضور مقتدر و دشمن شکن جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی است
 
پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر
با سلام و تهنیت
در حالی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی را گرامی می­داریم که ایرانِ امروز به عظمت حضور و اراده بزرگ مردمانی قد برافراشته است که ثمره ایمان و استقامتشان، حضور مقتدر و دشمن شکن جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی است.
شیر زنان و دلیر مردانی که بارها و بارها در تنگناها و سختی­ها، حمایت و همراهی همه جانبه خود را از انقلاب و نظام و ملت، با صبر و شکیبایی به اثبات رسانده اند و با بصیرت و هوشیاری نقشه­های پوچ دشمنان این مرز و بوم را بی اثر نموده اند.
آنگونه که تشییع شکوهمند سردار سرافراز، شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور بصیرانه و عظیم مردمی نائل به درک عظمت و مقام بلندش، تحمل هجران جانگدازش را با حلاوت آراستگی میهن عزیزمان به مردمانی متمدن، هوشیار و صاحب فکر و اندیشه ممکن ساخت و بار دیگر قدرت بی مانند جریان مردمی را  نمایان ساخت. یادش گرامی و مسیرش پر رهرو.
اکنون، در آستانه فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گرامی می­داریم یاد و خاطره
امام (ره) و شهدا؛ آنان که یادشان هماره در قلب­هایمان جاوید است. رشادت و استقامت مردم شریف و عزیزمان را ارج نهاده و قدردان بودن ارزنده­شان هستیم.
 دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را حضور هم وطنان شریف، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  و همکاران ارجمندم در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تبریک و تهنیت می­گویم. امید آن که در موضع خطیر توانمندسازی سرمایه­های انسانی و رسالت مقدس مهارت­آموزی، در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور عزیز و ارتقای رفاه و معیشت هم وطنانمان،  پرتوان، موثر و ارزشمند ظاهر شویم. 

 
با آرزوی روزهایی روشن در افق امید و سازندگی برای ملت شریف ایران


علی اوسط هاشمی
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و
 رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور