اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 21 بهمن 1398
کد 4358

رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای 5 مراغه منصوب شد

یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی طی ابلاغی، علی شکوهی نیا را به سمت رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای 5 مراغه منصوب کرد.
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی طی ابلاغی، علی شکوهی نیا را به سمت رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای 5 مراغه منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی علی شکوهی نیا را به سمت رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای 5 مراغه منصوب کرد.

در متن ابلاغ آمده است:

جناب آقای علی شکوهی نیا
با سلام
نظر به مراتب تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی درحوزه آموزش های فنی و حرفه ای،  به موجب این ابلاغ، جنابعالی به سمت  رئیس مرکز آموزش  فنی و حرفه ای  شماره 5 مراغه  منصوب  می شوید.
بنابراین انتظار دارد؛ با همراهی و همدلی مسئولین شهرستان مراغه و بهره مندی از توانمندیهای نیروی انسانی آن مرکز و همچنین ارتباط موثر و سازنده با معاونین و مشاورین مدیرکل، روسای ادارات و مراکز آموزشی، مسئولین دولتی، بخش های عمومی و خصوصی در راستای دستیابی به رسالت، ماموریتها و اهداف سازمان با  اولویت بندی دادن به محورهای کاری مندرج در ابلاغ در راستای استراتژی محوری سازمان مبنی بر برنامه ریزی تعاملی و حکمرانی محلی آموزشهای فنی و حرفه ای اقدام  نمایید.
امید است با توکل به ایزد متعال وکاربست درایت و تدبیر در انجام وظایف محوله، گام های موثری در راستای اجرای  برنامه های  متعالی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بردارید.
یعقوب نماینده
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی