اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 28 بهمن 1398
کد 4365

درخشش همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در هشتمین دوره مسابقات منطقه ای قران کارکنان

هشتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن ویژه کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای در اروميه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
هشتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن ویژه کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای در اروميه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان آذربایجان شرقی، هشتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشوربا حضور شرکت کنندگان استانهای آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي و اردبيل در رشته های؛ قرائت، ترتیل، حفظ، مفاهیم و اذان و با حضور 16 نفر در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای دارالفنون ارومیه برگزار گرديد.
این گزارش به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی می افزاید: سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مراسم آغازين اين دوره از مسابقات با اشاره به تاثیرات مثبت آیات قرآنی بر زندگی افراد و خانواده ها گفت:  امروزه بر همه ی ما ثابت شده که افرادی که با قرآن و مفاهیم گسترده این کتاب آسمانی عجین شده اند از بیشتر کجی ها و ناهنجاری های اجتماعی و فردی مبرا می باشند.
شایان ذکر است؛ همکاران اعزامی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در این دوره از مسابقات موفق به کسب سه مقام اول، یک مقام دوم و یک مقام سوم شدند.
آقاي عمار صاحبي باويل در رشته اذان، سرکار خانمها؛ آمنه ملكي در رشته ترتيل و صغري ديزجي در رشته حفظ رتبه نخست و سرکار خانم شیوا جلیلی در رشته مفاهیم و آقای رضا صمدیان در رشته قرائت مقامهای دوم و  سوم را در اين دوره از مسابقات منطقه اي قرآن كريم كسب نمودند.
گفتني است: برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعزام خواهند شد.