اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398
کد 4369

در مراسم اعطای گواهینامه مهارتی بانوان توسط امام جمعه بخش مهربان عنوان شد:

تنها راه علاج برون رفت از بیکاری فراگیری آموزشهای فنی و حرفه ای است

آئین اعطاي گواهينامه پايان دوره مهارتی بانوان بخش مهربان با جضور امام جمعه و بخشدار، روساي ادارات تعاون، کار ورفاه اجتماعي و تامين اجتماعي شهرستان در سالن اجتماعات برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در این مراسم حجه الاسلام عینلو، امام جمعه محترم بخش مهربان ضمن تقدیر در راستای ارائه آموزشهای مهارتی تنها راه برون رفت از بیکاری را در فراگیری آموزشهای فنی و حرفه ای عنوان کرد.
آذرهوا، بخشدار بخش مهربان نیز از زحمات و تلاشهای صورت گرفته در حوزه مهارت آموزی شهروندان در بخش مهربان تشکر و قدرداني نمود و ابراز اميدواري کرد: امیدواریم با استمرار فعاليت هاي آموزشي اين مرکز شاهد کاهش چشمگير آمار بيکاران در اين بخش باشيم.
شایان ذکر است؛ تعداد شصت نفر از بانوان بخش مهربان که دوره آموزشهای مهارتی را طی کرده بودند گواهینامه مهارت خود را دریافت نمودند.
نعمت عليزاده، رييس مرکز آموزش فني و حرفه اي سراب نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز از مساعدت و همکاري و همراهي امام جمعه و بخشدار محترم مهربان که زمينه فعاليت را براي مرکز آموزش فني و حرفه اي سراب فراهم نمودند تشکر و قدرداني نمود.
شايان ذکر است در اين مراسم روساي محترم ادارات تعاون، کار ورفاه اجتماعي و تامين اجتماعي شهرستان سراب نيز حضور داشتند.