اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : جمعه 8 فروردين 1399
کد 4390

در راستای مبارزه با ویروس کرونا در آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی صورت گرفت:

تولید 195هزار و 800 عدد ماسک و 10 هزار و 228 عدد گان به همت مراکز آموزش دولتی و بخش خصوصی فنی و حرفه ای

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور و مشارکت مراکز آموزش دولتی و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد شهرستانها در راستای مبارزه با ویروس کرونا اقدام به تولید ماسک و گان بهداستی جهت توزیع در مراکز بهداشتی استان آذربایجان شرقی نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی،یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از همراهی و مشارکت تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان آذربایجان شرقی برای تولید ماسک و البسه، در کنار جهادگران عرصه سلامت در استان خبر داد.
نمایند، ضمن اعلام این خبر افزود: در بخش دولتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای اهر،کلیبر، بناب، مرند ، هریس، ملکان و مرکز شماره 3 تبریز با همکاری و مشارکت سایر بخش ها، همچون بیمارستان اهر، نهادهای کمک کننده مردمی، فرمانداری کلیبر و هریس، شهرداری یامچی، گروه سرمایه گذاری میثاق محتا در اقدامی خداپسندانه و در چندین کارگاه فعال تولیدی و با حضور مربیان و مهارت آموزان که از جهادگران مهارتی میباشند، اقدام به دوخت ماسک و گان نمودند.
نماینده در ادامه افزود: مراکز دولتی تعداد 149 هزار و 500 عدد ماسک و 228 عدد گان بهداشتی تولید و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانهای تحت درمان بیماران کرونایی قرار گرفت.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به مشارکت بخش خصوصی به عنوان بازوان پر توان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از تولید 46هزار و 300 عدد ماسک و 10 هزار عدد گان برای توزیع در بیمارستانهای مراقبتهای ویژه بیماران کرونایی توسط جمعی از متولیان و مربیان آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد در 6 کارگاه تولیدی درشهرستانهای استان خبر داد.
یعقوب نماینده خاطر نشان ساخت: آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد ستایش و گوزللر اهر،کاج بستان آباد، شاهد ملکان،گل آرای آذرشهر، معمر و سرور میانه، نوپردیسان باهر اسکو و همچنین آموزشگاه دوستان شهرستان هریس در این طرح مشارکتی جهاد گونه شرکت نمودند.
وی در ادامه اظهار داشت: فعالیتهای جهادی انجام شده در بخش های خصوصی و دولتی، به صورت داوطلبانه و با مشارکت مربیان و مهارت آموزان صورت گرفته و با همکاری این عزیزان و سایر مجموعه همکارانی که روز به روز براین مجموعه افزوده میشوند به لطف الهی تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا در کنار هموطنان عزیزمان خواهیم بود. 
نماینده در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری، همیاری و مشارکت مراکز دولتی و خصوصی در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه از ایزد منان برای هموطنان عزیز که در بستر بیماری هستند،آرزوی صحت و سلامتی و خواستار علو درجات برای عزیزان سفر کرده و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت نمود.