اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399
کد 4440

در نشستی با رئیس و کارشناسان کمیته امداد امام (ره) آذرشهر عنوان شد:

اکثر دوره های آموزشی مهارتی برگزار شده برای مددجویان کمیته امدادامام (ره) منجر به اشتغال شده است.

در راستای هماهنگی در خصوص نحوه تعامل و همکاری های آموزشی مرکز با کمیته امداد امام خمینی(ره) نشستی با حضور رئیس و کارشناسان کمیته امداد امام (ره) این شهرستان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر برگزار شد.
اکثر دوره های آموزشی مهارتی برگزار شده برای مددجویان کمیته امدادامام (ره) منجر به اشتغال شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مهدی عزتی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر با اعلام این خبر گفت: در راستای هماهنگی در خصوص نحوه تعامل و همکاری های آموزشی مرکز با کمیته امداد امام خمینی(ره) نشستی با حضور رئیس و کارشناسان کمیته امداد امام (ره) این شهرستان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر برگزار شد.
عزتی در ادامه افزود: با توجه به تعامل و همکاری های صورت گرفته در سال های گذشته با کمیته امداد امام(ره) این شهرستان و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد آذرشهر اکثر دوره های آموزشی برگزار شده منجر به اشتغال مددجویان شده است.
وی با اشاره به دوره های آموزشی در حرفه پرورش گل محمدی در سال 98 گفت: از مجموع 20 نفر کارآموز مرکز، تعداد 16 نفر آنان با حمایت های مالی کمیته امداد امام (ره) شاغل شده اند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر همچنین اظهار داشت: در این نشست، در خصوص نیازسنجی و برگزاری دوره های کشاورزی و دامداری براساس استانداردهای مهارت آموزی ویژه، احصاء نیروی کار مورد نیاز صنایع موجود در شهرک صنعتی سلیمی و اجرای دوره های آموزشی بر طبق نیاز سنجی های صورت گرفته از قبیل plc، جوشکاری co2، حسابداری و دیگر رشته ها و حرفه ها، بحث و تبادل تظر صورت گرفت.