اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 14 تير 1399
کد 4465

در نشستی با رئیس و کارشناسان کمیته امداد امام (ره) شهرستان ملکان عنوان شد:

لزوم تعامل و افزایش همکاری های آموزشی فی مابین با رویکرد مهارتی

در راستای هماهنگی در خصوص نحوه تعامل و همکاری های آموزشی مرکز با کمیته امداد امام خمینی(ره) نشستی با حضور رئیس و کارشناسان این کمیته در محل کمیته امداد امام (ره) ملکان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، حمید دهی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان با اعلام این خبر گفت: در راستای هماهنگی در خصوص نحوه تعامل و همکاری های آموزشی مرکز با کمیته امداد امام خمینی(ره) نشستی با حضور رئیس و کارشناسان کمیته امداد امام (ره) این شهرستان در محل کمیته امداد برگزار شد.
باقری، رییس کمیته امداد امام (ره) ملکان گفت: با توجه به تعامل و همکاری های صورت گرفته در سال های گذشته با  مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد، بیشتر دوره های آموزشی برگزار شده برای مددجویان این کمیته، منجر به اشتغال شده است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان در این نشست، در خصوص نیازسنجی و برگزاری دوره های کشاورزی، فنی، مالی و بازرگانی براساس استانداردهای مهارت آموزی سازمان، اجرای دوره های آموزشی بر مبنای نیاز سنجی های صورت گرفته در رشته های برق، اتومکانیک، بازار سرمایه، پرورش قارچ و رشته های مختلف مهارتی، بحث و تبادل تظر صورت گرفت.