اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 24 تير 1399
کد 4478

در دیدار مسئول آموزش پایگاه دوم شکاری شهید فکوری با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی تاکید شد:

ارتقاء سطح مهارت سربازان وظیفه نیروی هوایی با آموزش های فنی و حرفه ای

سرهنگ ملا محمودی، مسئول آموزش پایگاه شهید فکوری تبریز، با وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در خصوص ارتقاء مهارت سربازان پایگاه شهید فکوری تبریز، دیدار و گفتگو کرد.
سرهنگ ملا محمودی، مسئول آموزش پایگاه شهید فکوری تبریز، با وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در خصوص ارتقاء مهارت سربازان پایگاه شهید فکوری تبریز، دیدار و گفتگو کرد.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی در دیدار مسئول آموزش پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بر نقش مستقیم و تاثیرگذار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اشتغال سربازان وظیفه پس از دوران مقدس سربازی تاکید شد.
وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت ارائه آموزش های مهارتی به سربازان، از فعالیت ۶ کارگاه آموزش فنی و حرفه ای در پایگاه دوم شکاری تبریز خبر داد.
وی گفت: آموزش‌های مهارتی به کارکنان وظیفه پایگاه دوم شکاری تبریز در رشته‌های؛ پرورش دهنده قارچ صدفی، آشپزی، جوشکاری، نصّاب پمپ های صنعتی، مونتاژکار و نصّاب تابلوهای برق ارائه می گردد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، با اشاره به این مطلب که آموزش‌های مهارتی به عنوان مسیری مطمئن برای اشتغال جوانان است، افزود: با طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی، موثرترین آموزش‌های مهارتی را به سربازان ارائه خواهیم داد.
وی، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های مهارتی نیروی انسانی موجود در سربازان وظیفه در ارتقای مهارت سایر سربازان و ارائه آموزش‌های نوین مهارتی را از دیگر برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان عنوان کرد.
 در این دیدار بهزاد غفاری، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۲ تبریز گزارشی از عملکرد آموزشی این مرکز برای سربازان مستقر در پایگاه دوم شکاری تبریز ارائه کرد.
 سرهنگ ملا محمودی، مسئول آموزش پایگاه شهید فکوری تبریز نیز در این دیدار، ضمن اشاره به وجود تنوع  و فراوانی استانداردهای مهارتی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بر استفاده حداکثری از ظرفیت های خوب موجود در این سازمان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تاکید نمود.
وی گفت: آسیب های کنونی در نحوه آموزش های گذشته است، پادگان، فضای مناسب برای کسب آموزشهای مهارتی است و ما می توانیم با استفاده از این ظرفیت های دوجانبه، زمینه اشتغال و ارتقاء مهارت سربازان را برای ورود به بازار کار پس از دوران سربازی فراهم سازیم.