اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 1 مرداد 1399
کد 4487

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس هم زمان با روز « مهارت، ملت، مجلس» در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حضور یافت.

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس هم زمان با روز « مهارت، ملت، مجلس» در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هم زمان با اولین روز از هفته ملی مهارت، منادی، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که روز « مهارت، ملت، مجلس» نام گذاری شده است، با حضور در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هفته ملی مهارت را به تلاشگران مهارت‌ آموزی کشور تبریک گفت.
بنا براین گزارش، در این نشست، منادی، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، مهم ترین ثروت کشور را  جمعیت انساني دانست و گفت: تقویت مردم، رسالت یک حاکمیت است.
منادی افزود: آغاز مهارت آموزی از خانواده است و در ایران، ۲۳ میلیون سازمان آموزش فنی وحرفه ای به تعداد خانواده‌ها، وجود دارد.
وی تصریح کرد: مهارت را باید به همه خانه‌ها ببریم.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، گفت: دانش و مهارت باید پویا باشد و در شرایط شیوع ويروس کرونا، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور باید به سمت مهارت‌های جدید برود.
در ادامه این نشست، علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به بیان مطالبی در خصوص اهمیت مهارت آموزی در جامعه و نقش مجلس شورای اسلامی در ارتقای نگاه به مهارت آموزی پرداخت.