اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 1 مرداد 1399
کد 4489

در اولین روز از آغاز هفته مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای صورت گرفت:

افتتاح مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی شرکت های چرخشگر و فولاد ناب تبریز

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به همراه معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و جمعی از کارشناسان این اداره کل با حضور در شرکت های چرخشگر و فولاد ناب تبریز ضمن نشستی با مدیران عامل و کارکنان، مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی این شرکت ها را افتتاح کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به همراه معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و جمعی از کارشناسان این اداره کل با حضور در شرکتهای چرخشگر  و فولاد ناب تبریز ضمن نشستی با مدیران عامل و کارکنان، مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی این شرکت ها را  افتتاح کردند.
رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته مهارت به مدیران عامل و کارکنان، از عملکرد مدیریت و کارکنان این شرکت ها در امر آموزش کارکنان و اهمیت آموزش بعنوان مهمترین بخش پیشرفت در جوامع بشری قدردانی کرد.
 وی خاطر نشان کرد: صاحبان اصلی این ایام، شما نخبگان مهارتی در حوزه صنایع هستید و هفته مهارت، بهانه ای است تا جایگاه مهارت و فرهنگ مهارت آموزی و مهارت افزایی در جامعه شناسانده شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی توسعه کمّی،کیفی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی را جزو سه وظیفه اصلی آموزش فنی و حرفه ای به عنوان نماینده دولت در قبال جامعه عنوان کرد و افزود: با توجه به تغییرات سریع علم و فناوری در دنیا، سازمان آموزش فنی و حرفه ا ی کشور نیز مستثنی از این امر نبوده و وجود تنوع در استانداردها و تغییرات در رشته ها و حرفه های متنوع آموزشی، لزوم همکاری و مشارکت بخش خصوصی و صنایع و کارخانجات را در پیشبرد اهداف آموزشی و مهارتی را برای شهروندان بیش از پیش ضروری تر می سازد.
 مهندس عباسیان، مدیرعامل شرکت چرخشگر نیز در این مراسم به بیان مطالبی در زمینه اهمیت آموزش و تاثیر آن در بهبود کمی و کیفی محصولات و ارتقا دانش سازمانی پرداخت و هدف از افتتاح این مرکز را استفاده از ظرفیتهای شرکت و بکارگیری صد درصدی این ظرفیتها در راستای افزایش تولید و تامین نیاز به قطعات عنوان کرد.
مهندس اهری، مدیرعامل شرکت فولاد ناب تبریز نیز در این افتتاح، ضمن ابراز خرسندی از همکاری های آموزشی فی مابین گفت: آموزش، راه توسعه فعالیتهای صنعتی است.
وی در ادامه اظهار داشت: چشم انداز پیشرفت تبدیل شرکت به دانش محور در راستای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی با کمک گرفتن از آموزشهای فنی و حرفه ای است.
در پایان این مراسم مجوز مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی شرکت های چرخشگر و فولاد ناب تبریز، به مدیران عامل شرکت ها، اهدا گردید.