اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 12 مرداد 1399
کد 4521

در هفته مهارت وکارآفرینی صورت گرفت:

بازدید رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای 5 مراغه از کارگاههای مهارتی پادگان امام رضا (ع) ارتش این شهرستان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 5 مراغه از کارگاههای مهارتی پادگان امام رضا (ع) ارتش شهرستان ویژه مراغه بازدید نمود.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 5 مراغه از کارگاههای مهارتی پادگان امام رضا (ع) ارتش شهرستان ویژه مراغه بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی شکوهی نیا، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 5 مراغه با اعلام این خبر افزود: در راستای گرامیداشت هفته مهارت و کارآفرینی، از کارگاههای مهارتی پادگان امام رضا(ع) ارتش شهرستان ویژه مراغه بازدید بعمل آمد.
وی افزود: در این بازدید که با همراهی مسئولین مهارت آموزی پادگان مراغه همراه بود، از کارگاههای آموزشی؛ برق، اتومکانیک، نقشه کشی وکشاورزی بازدید و نقاط قوت و ضعف کارگاهها با حضور شرکت کنندگان وظیفه و پایور ارتش شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
علی شکوهی نیا، در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت مهارت و مهارت آموزی به خصوص برای سربازان وظیفه خاطر نشان کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، مبنی بر توانمنمدسازی مهارتی سربازان در دوران مقدس سربازی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای 5 مراغه نیز در امر آموزش سربازان  گامهای موثری برداشته است.
شایان ذکر است؛ در این کارگاههای آموزشی، مربیان اعزامی مرکز و همچنین مربیان پایور، آموزشهای لازم را به سربازان وظیفه  ارائه می نمایند.