اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 20 مرداد 1399
کد 4532

در راستای تحقق شعار جهش تولید در شهرستان آذرشهر صورت می گیرد:

همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر با واحد تولید کننده گلهای تزئینی این شهرستان

در راستای تحقق شعارجهش تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در شهرستان آذرشهر، عزتی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان،از همکاری با واحد تولیدی گلهای تزئینی در شهرک شهید سلیمی این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در راستای تحقق شعارجهش تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در شهرستان آذرشهر، عزتی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان،از همکاری با واحد تولیدی گلهای تزئینی در شهرک شهید سلیمی این شهرستان خبر داد.
مهدی عزتی در ادامه افزود: این واحد تولیدی حدود یکماه پیش توسط جوان موفق ممقانی راه اندازی شده و با حمایت مسئولین شهرستان با هدف حمایت از تولید و اشتغال به مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر جهت حمایت، معرفی گردید.
وی افزود: با توجه به بازدید صورت گرفته، این واحد در حال حاضر فقط گلبرگ گل رز تولید می کند و تولید برگ و ساقه نیز  بزودی در برنامه ی تولید کارگاه قرار می گیرد.
 

 
شایان ذکر است سالانه حدود 80 کانتینر از کشور چین این محصول وارد میشود و با تولید این محصول در داخل کشور باعث ایجاد اشتغال برای حدود 150 نفر بصورت کارگاهی و خانگی و همچنین جلوگیری از خروج ارز از کشور خواهد شد.
 
مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر در زمینه آموزش سازنده گل های تزئینی و اعطای گواهینامه مهارت و معرفی افراد آموزش دیده جهت اشتغال خانگی، با کارگاه یادشده همکاری خواهد نمود .