اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 11 شهريور 1399
کد 4539

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد:

پويش ملي مهارت های نرم و فرهنگی برگزارمی شود

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برگزاری پويش ملي مهارت های نرم و فرهنگی در راستای ارتقای توان مقابله جامعه با بحران ویروس کرونا و آثار رواني، اقتصادي و اجتماعي آن خبر داد.
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برگزاری پويش ملي مهارت های نرم و فرهنگی در راستای ارتقای توان مقابله جامعه با بحران ویروس کرونا و آثار رواني، اقتصادي و اجتماعي آن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هاجر خواجه بولاقی، مشاور ریاست سازمان در امور بانوان  و خانواده، با اعلام این خبر گفت: با توجه به ظرفيت هاي سازمان در راستاي مقابله با شيوع ويروس كرونا، «كميته مداخله مهارت در بحران كرونا» در دفتر امور بانوان و خانواده سازمان آموزش فني و حرفه ای کشور با تعامل کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشور تشکیل و بستر برپایی « پویش ملی مهارتی » فراهم شد.
خواجه بولاقی افزود: تصويرسازي بازي هاي گروهي، كوتاه و موجز، ساده و روان و همه فهم، بيان مصاديق،محتوا مرتبط با بحران کرونا، درج لوگوي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در انتهاي محتوا، امكان درج لوگوي ادارات كل تابعه سازمان، موسسه، شركت و... ذيل لوگوي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و تعیین محور محتوا از قواعد ارسال محتوا در این پویش است.
مشاور ریاست سازمان در امور بانوان  وخانواده سازمان می افزاید: در این پویش شیوه های ارائه حجم و فرمت محتوا شامل: موشن گرافیک (حداکثر 5 دقیقه)، فیلم مستند (حداکثر 5 دقیقه)، فیلم مفهومی (حداکثر 5 دقیقه)، هنرهای دراماتیک موسیقی (حداکثر 5 دقیقه)، نمایش مفهومی (حداکثر 5 دقیقه)، انیمیشن (حداکثر 5 دقیقه)، پادکست (حداکثر 2-3 دقیقه)، نمایشنامه خوانی رادیویی (حداکثر 5 دقیقه )، عکاسی و تصویرسازی (فرمت jpeg- رزولیشن300 – اندازه A4 ) و بازی های گروهی (ترجیحا همراه با تصویر با حجم 10 تا 15 MEG) است.
گفتنی است، انتشار محتواي مورد تاييد با نام خالق اثر در اينستاگرام سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، انتشار محتوا به همراه لوگوي صاحب اثر در شبكه هاي مجازي، كانال هاي و گروه هاي تخصصي مراكز دولتي و آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي كشور،  امكان معرفي صاحبان ايده و آثار فاخر به سرمايه گذاران، مشاركت كنندگان و دستگاه هاي حامي ايده هاي نو و ايجاد فرصت مشاركت هنرمندان در پايداري جامعه و ارتقای فرهنگ و توان مقابله نرم با بحران ناشی از شيوع ويروس كرونا از مزایای شرکت در این پویش است.
ارسال محتوا از طريق :
شماره واتس آپ:  09218536731 
شماره تماس دبیرخانه: 66583501- 02166529611  ( فقط در مواقع ضروری )
دانلود فایل ضمیمه