اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 24 شهريور 1399
کد 4561

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان تبریز خبر داد:

ارائه 208 هزار و 921 نفر- ساعت آموزشهای مهارتی در شش ماهه نخست سال 1399

آموزشهای مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان تبریز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و به صورت ثابت در مرکز و سیّار در سطح شهر تبریز، اجرا شده است.
آموزشهای مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان تبریز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و به صورت ثابت در مرکز و سیّار در سطح شهر تبریز،  اجرا شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، بهزاد غفاری، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان تبریز با اعلام این خبر گفت: آموزشهای مهارتی مرکز با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت ثابت در مرکز و سیّار در سطح شهر (پادگان، مساجد، حاشیه شهرها، ماده 16و...) اجرا شده است.
وی در ادامه افزود: این آموزشها در حرفه هایی چون؛ تعمیر و نصب پکیج گازی، جوشکاری، درودگری، درب و پنجره دوجداره، آبگرمکن دیواری، صنایع پوشاک (محلات هدف) به میزان 208 هزار و 921 نفر- ساعت در شش ماهه اول سال99 برگزار شده است.
غفاری در ادامه اظهار داشت: اخذ آزمون های عملی از کارآموزان مرکز و تیم های سیار نیز توسط مربیان مرکز و آزمون های عملی کارگر عمومی ساختمان به تعداد 479 نفر در حرفه های بنّای سفت کار، اسکلت ساز ساختمان،گچ کار، آرماتوربندی،سنگ کار، کاشی کار، نقاشی ساختمان، برق ساختمان و ... برگزار گردید.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان تبریز با اشاره به تمدید گواهینامه های مهارت در ادامه گفت:  تعداد 3 هزار و 122 مورد تمدید گواهینامه کارگری صنعت ساختمان در این مرکز انجام شده است و از معرفی شده های اتحادیه ها آزمون اصناف در حرفه های کابینت؛ ام دی اف، شیشه بری، چرثقیل سقفی، موزائیک سازی و مصنوعات چوبی اخذ آزمون عملی صورت گرفته است.
بهزاد غفاری خاطر نشان کرد: آزمون های عملی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد نیز در حرفه های تاسیسات و صنعت ساختمان به تعداد 250  نفر و تمدید گواهینامه ها به تعداد 300 نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان انجام گرفته است.
 
 
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان اظهار داشت: فعالیتهای عمرانی در داخل مرکز توسط آزمون دهندگان صنعت ساختمان از جمله مسقف کردن بام پمپ چاه آب مرکز، کاشی کاری و تکمیل سرویس بهداشتی کارآموزان، رنگ آمیزی جداول محوطه مرکز، نصب و تعمیرسایبان ورودی ساختمان اداری انجام شده است.
وی در پایان در خصوص ارائه آموزشهای مهارتی به سربازان نیز اظهار داشت: آزمون عملی پروژه محور ادواری سربازان در حرفه های عکاسی و برق ساختمان در شهریور ماه سال جاری در این مرکز برگزار شده است.