اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 2 مهر 1399
کد 4570

در راستای گرامیداشت روز سرباز در هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

تقدیر مدیرکل از سرباز مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای تبریز

رضا اختیار وکالتی هم زمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سرباز مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان و سه تبریز تقدیر و این روز زا به آنان تبریک گفت.
رضا اختیار وکالتی هم زمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سرباز مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان و سه تبریز تقدیر و این روز زا به آنان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، در دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به نام سرباز نامگذاری شده است، از سرباز مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان و مرکز سه تبریز، آقایان؛ نوید فراهانی مقدم در رشته مکاترونیک، ساسان سلمانی پور در رشته رباتیک و علیرضا اصغری در رشته عمران ضمن لوحی تقدیر و روز سرباز را تبریک و تهنیت گفت.

 
متن لوح مدیر کل به این شرح است:
سرباز مربیان محترم مراکز آموزش فنی و حرفه ای
با سلام وتحیّت
                           خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ازنعمات عظیم خداوندی است و مسند خدمتگزاری به مردم توفیقی والاست.
  بدینوسیله ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نامگذاری دومین روز از این  ایام به نام سرباز، فرصت را غنیمت شمرده و این روز را به شما  سرباز مربی محترم مرکز آموزش فنی و حرفه ای تبریک عرض می نماییم.
روز سرباز، روز ارج نهادن به خدمات ارزشمند سربازان در عرصه های مختلف دفاعی، امنیتی، توسعه و  سازندگی کشور است که می توان ضمن برنامه‌ریزی های دقیق وهدفمند، این دوران مقدس را به دوره‌ای طلایی برای کسب توانمندی های فنی و مهارتی برای نیل به اهداف تبدیل کرد.برای جنابعالی وخانواده محترم در تمامی مراحل زندگی موفقیت و شادکامی آرزومندم.
 
                                                                رضا اختیار وکالتی
 
                                                                                                                                         مدیرکل