اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 3 مهر 1399
کد 4572

با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی صورت گرفت:

داریوش پیرعلیلو به سمت سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند منصوب شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، طی ابلاغی آقای داریوش پیرعلیلو را به سمت سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند منصوب نمود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، طی ابلاغی آقای داریوش پیرعلیلو را به سمت سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند منصوب نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و خرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی طی ابلاغی داریوش پیرعلیلو را به سمت سرپرست مرکزآموزش فنی و حرفه ای مرند منصوب نمود.

متن ابلاغ مدیرکل به این شرح است:
جناب آقای داریوش پیرعلیلو
با سلام
نظر به مراتب تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای، به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 8 مرند منصوب  می شوید.
بنابراین انتظار دارد با همراهی و همدلی مسئولین شهرستان مرند و بهره مندی از توانمندیهای نیروی انسانی آن مرکز و همچنین ارتباط موثر و سازنده با معاونین، روسای ادارات و مراکز آموزشی، مسئولین دولتی، بخش های عمومی و خصوصی در راستای دستیابی به رسالت، ماموریتها و اهداف سازمان با اولویت دادن به محورهای کاری مندرج در ابلاغ در راستای استراتژی محوری سازمان مبنی بر برنامه ریزی تعاملی و حکمرانی محلی آموزشهای فنی و حرفه ای اقدام نمایید.
 
 
                                       
رضا اختیاروکالتی
 مدیرکل