اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 28 مهر 1399
کد 4594

هم زمان با هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با رئیس پلیس امنیت اقتصادی و رئیس کلانتری 28 قراملک تبریز

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با رئیس پلیس امنیت اقتصادی و رئیس کلانتری 28 قراملک
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با حضور در محل کلانتری 28 قراملک با سرهنگ ابراهیم نویدی، رئیس کلانتری و سرهنگ دهقانی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دهقانی ضمن قدردانی از حضور مدیرکل و همراهان با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در جامعه افزود: تلاشگران عرصه مهارت آموزی به عنوان مروجان دانش و مهارت در جامعه نقش برجسته ای دارند و با این کار ارزشمند در تربیت نیروی کار ماهر موجب پیشرفت کشور از لحاظ اقتصادی خواهند بود.
وی در ادامه بیان کرد: ما به عنوان خادم این مردم در نیروی انتظامی تلاش می کنیم تا بستری امن برای همشهریان عزیز و استفاده از این فرصت ها را فراهم سازیم چراکه محیط امن موجب شکوفایی استعدادها می شود.
در این دیدار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر سبز پوشان و سرو قامتان ایران اسلامی از تلاشهای ارزنده نیروهای نظامی و انتظامی استان که امنیت و آسایش را برای همشهریان عزیز به ارمغان می آورند تقدیر و تشکر نمود.