اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 17 آبان 1399
کد 4608

مؤسسه توسعه کارآفرینی کشور هندوستان(EDII) حامی نخستین جشنواره ملی مربی پژوهنده شد

مؤسسه توسعه کارآفرینی کشور هندوستان (EDII) حامی نخستین جشنواره ملی مربی پژوهنده مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای شد.
مؤسسه توسعه کارآفرینی کشور هندوستان (EDII) حامی نخستین جشنواره ملی مربی پژوهنده مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای؛ « نخستین جشنواره ملی مربی پژوهنده » اقدام پژوهی در آموزش های فنی و حرفه ای به منظور ارتقای توانمندی های پژوهشی مربیان سازمان و پاسخگویی مناسب به نیازهای بازار کار در هفته پژوهش با مشارکت تمام مربیان مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای  توسط مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود.
بنابراین گزارش؛ عباس کریمی، معاون پژوهش و برنامه ریزی مرکز با اعلام این خبر افزود: موسسه EDII کشور هندوستان که یکی از مراکز پیشرو و معتبر آموزشی و پژوهشی در حوزه کسب و کار و کارآفرینی می باشد در راستای همکاری های دو جانبه با این مرکز به جمع حامیان جشنواره مربی پژوهنده پیوست.
وی همچنین تصریح کرد: در همین راستا به منظور ارتقای توانمندی های پژوهشی مربیان سازمان و پاسخگویی مناسب به نیازهای بازار کار، مرکز تربیت مربی نخستین جشنواره ملی « مربی پژوهنده » اقدام پژوهی در آموزش های فنی و حرفه ای با مشارکت مربیان مراکز دولتی و مؤسسات آزاد در هفته پژوهش برگزار می کند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس  itcevent.ir  مراجعه کنند.