اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 21 آبان 1399
کد 4614

غنی سازی اوقات شهروندان در دوران کرونا با آموزشهای مهارتی:

تولید و پخش آموزشهای کپسولی با چاشنی مهارت از برنامه "چای نبات" شبکه استانی سهند

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با همکاری و مشارکت صدا و سیمای استان اقدام به تولید و پخش برنامه های آموزشی مهارت از برنامه تلویزیونی چای نبات شبکه استانی نموده است
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با همکاری و مشارکت صدا و سیمای استان اقدام به تولید و پخش برنامه های آموزشی مهارت از برنامه تلویزیونی " چای نبات " شبکه استانی نموده است. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آمورش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: با توجه به درگیری عمومی با ویروس منحوس کرونا و لزوم بهره گیری شهروندان و هم استانی های عزیز از فرصت های برابر آموزشی در دوران قرنطینه خانگی در راستای پیشگیری از بیماری کووید 19، این اداره کل با همکاری و مشارکت صدا و سیمای آذربایجان شرقی اقدام به تولید محتواهای آموزشی از کارگاههای آموزشی مهارتی نموده است.
اختیار وکالتی در ادامه افزود: محتواهای آموزشی با طعم مهارت و با موضوعات متنوع و مورد نیاز شهروندان از برنامه چای نبات شبکه تلویزیونی استانی سهند پخش می شود.
وی خاطر نشان کرد: آموزشهای مهارتی در رشته هایی چون؛ تعمیرکار لوازم خانگی، اتومکانیک، پرورش گلهای آپارتمانی و ...  با مربیگری مربیان توانمند اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی تولید و پخش شده اند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی اظهار داشت: تولید محتواهای آموزشی در این اداره کل همچنان ادامه دارد.