اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 26 آبان 1399
کد 4616

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

مشارکت بانوان در مسیر تعالی و پیشرفت جامعه امری ضروری است

داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت بانوان، گفت: اگر بتوانیم از ظرفیت زنان به خوبی بهره ببریم، قطار توسعه و پیشرفت کشور با سرعت دوچندان حرکت خواهد کرد.
داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت بانوان، گفت: اگر بتوانیم از ظرفیت زنان به خوبی بهره ببریم، قطار توسعه و پیشرفت کشور با سرعت دوچندان حرکت خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان در جلسه تودیع و معارفه معاونان خود، اظهار کرد: در چند سال اخیر رویکرد دولت در حوزه‌های مدیریتی، بهره مندی از ظرفیت جوانان و بانوان بوده و این سیاست دولت با تاکید فراوان ریاست سازمان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این مجموعه نیز وجود دارد.
ناصری امید گفت: توسعه و تعالی باید با اتکا به منابع انسانی پیش برده شود و در همین راستا استفاده از ظرفیت های بانوان یک وظیفه است و می‌توانند به رفع مشکلات کمک کنند.
وی بیان داشت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، توجه به منابع انسانی و شایسته‌گزینی در انتخاب مدیران و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود است.
ناصری امید اصلی ترین سرمایه و ثروت کشور را منابع انسانی توصیف و خاطرنشان کرد: در این موضوع استفاده از استعدادها و توان بانوان یکی از مسایل و سرفصل های مهم است.
مدیرکل منابع انسانی گفت: در حال حاضر که بخش اعظم  جمیعت شاغلین کشور را زنان تشکیل می دهند و درصد بالایی از بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی دارای مدارک دانشگاهی و تحصیلات بالایی هستند و می توانند در جایگاه های مدیریتی نیز حضور داشته باشند و در این خصوص اعتماد اولین قدم برای تحقق این امر است و باید بانوان توانمند و مستعد اعتماد کنند و به آنان فرصت دهند تا بتوانند قابلیت های مدیریتی خود را به اثبات برسانند.
ناصری امید گفت: با توجه به وضعیت بودجه کشور و شیوع بیماری کرونا، شرایط خاصی در کشور حاکم می باشد و به تبع آن، سازمان ما نیز با دشواری هایی مواجه می باشد که با تلاش ها و رایزنی هایی که از سوی ریاست سازمان در حال انجام می باشد، انشاء الله مشکلات حل خواهد شد.
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان تاکید کرد: از تمامی همکاران تقاضا دارم با هم افزایی، تعامل، همدلی و وحدت با تلاش بیشتری وظایف خود را انجام دهند تا بتوانیم شرایط سخت را پشت سر گذارده و سازمان را به اهداف عالیه خود برسانیم.
وی با اشاره به ذات فعالیت ها و خدمات ارائه شده در اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی گفت: خدمت در این مجموعه با مشکلات و سختی های زیادی همراه است اما با توجه به اینکه خدمت رسانی به همکاران و رفع نیازهای آنان می باشد، از شیرینی خاصی برخوردار است.
ناصری امید با اشاره به اینکه تغییر و جا به جایی درمدیریت امری ضروری است، گفت: قطعا این جا به جایی ها در راستای ایجاد جریانی نو و جدید در بدنه سیستم صورت می گیرد و باعث پویایی بیشتر می شود.
لازم به ذکر است در مراسمی با حضور داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان، «آذر شمیمی» به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و «رضا گرزین» به عنوان سرپرست معاونت رفاه و پشتیبانی منصوب و از خدمات «ابوالفضل تیرانداز» و « قاسم صیادی» قدردانی شد.