اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 2 آذر 1399
کد 4620

رییس آموزش و پژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی منصوب شد.

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، طهمورث مهدی پور به سمت رئیس اداره آموزش و پژوهش منصوب شد.

رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، در حکمی، «طهمورث مهدی پور» را به سِمت رییس اداره آموزش و پژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، در حکمی، «طهمورث مهدی پور» را به سِمت رییس اداره آموزش و پژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان منصوب کرد.

در حکم انتصاب «مهدی پور» با اشاره به سوابق وی در حوزه آموزش، پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای، بر تلاش جهت توفیق بیشتر مجموعه آموزش فنی و حرفه ای به منظور دستیابی به رسالت، ماموریت ها و اهداف سازمان با اولویت بندی محورهای کاری تاکید شده است.

طهمورث مهدی پور، متولد ۱۳۵1، دانش آموخته رشته مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی از دانشگاه تبریز و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه آزاد بناب و دارای ۲۶ سال سابقه کاری است. وی پیش از این ریاست اداره آموزشگاههای آزاد، و همچنین کارشناس مسئول آموزش را به عهده داشت.

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، ضمن تبریک این انتصاب، ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد.