اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 27 آذر 1399
کد 4632

در راستای اجرای تفاهم نامه هکاری آموزشی سه جانبه صورت پذیرفت:

برگزاری نشست همفکری با رویکرد اجرای دوره های مهارتی برای مددجویان بهزیستی شهرستان مراغه

جلسه با حضور آقایان اسداله نماینده و علی شکوهی نیا، روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای 23 و 5 مراغه و رئیس و کارشناس اداره بهزیستی مراغه با محوریت مهارت آموزی مددجویان ( سرپرستان خانوار) در محل اداره بهزیستی این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، جلسه با حضور آقایان اسداله نماینده و علی شکوهی نیا، روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای 23 و 5 مراغه و رئیس و کارشناس اداره بهزیستی مراغه با محوریت مهارت آموزی مددجویان ( سرپرستان خانوار) در محل اداره بهزیستی این شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه در خصوص قرارداد سه جانبه کشوری بین سازمانهای بهزیستی، فنی و حرفه ای و برنامه و بودجه، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر گردید در خصوص رشته های مهارتی اعم از؛ تعمیرکار تلفن همراه، برق، کشاورزی، تعمیرکار لوازم خانگی، فناوری اطلاعات، طب سنتی، کاربر گیاهان دارویی، اسانس گیری از گیاهان دارویی، کشت زعفران، پرورش قارچ خوراکی، سرویس و نگهداری خودرو مخصوص بانوان و حسابداری، آموزشهای لازم به سرپرستان مددجویان ارائه گردد.
اسداله نماینده در این جلسه، با اشاره به کیفیت مباحث آموزشی و همچنین به روز بودن رشته/ حرفه های های آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای افزود: گواهینامه های مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بین المللی بوده و از ارزش بالایی برخوردار است.
جباری، رئیس اداره بهزیستی شهرستان مراغه نیز،ضمن ابراز خرسندی از همکاری های آموزشی، خواستار تداوم اجرای آموزش برای مددجویان در این شهرستان شد.