اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 29 آذر 1399
کد 4633

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به مناسبت روز پرستار

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به مناسبت روز پرستار با صدور پیامی از خدمات پرستاران، مراقبین و کادر درمانی استان تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، در پیامی فرارسیدن زاد روز حضرت زینب کبری (س ) و روز پرستار را به تمامی پرستاران خدوم استان تبریک گفت.

متن پیام تبریک بدین شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

با سلام و احترام

شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد تا ارزش کار شبانه روزی شما عزیزان بیش از پیش  برای هموطنان گرامی آشکار گردد، هر چند به فرموده مقام معظم رهبری: (( این زحمات بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می برد، که برده است  و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت )) . لکن مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی نیز بر خود فرض می‌داند از زحمات ایثارگرانه پزشکان،  پرستاران و کادر درمانی و در یک کلام مجموعه دست‌اندرکاران پزشکی کشور، خصوصا استان آذربایجان شرقی   که با جان و دل برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا  زحمت کشیده و در این شرایط دشوار، سختی ها و خطرات را به جان خریده و پا به میدان  مبارزه با ویروس منحوس کرونا گذاشته اند تقدیر و تشکر نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری  برای تحقق شعار “ ما کرونا را شکست میدهیم  ” اعلام دارد.  سلامت، سربلندی و موفقیت تک تک شما عزیزان و بهبودی همه بیماران را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

رضا اختیار وکالتی
 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی