اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 9 دي 1399
کد 4640

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

ارتقای خدمات بیمه ای در افزایش رضایت مندی و انگیزه کارکنان نقش مهمی دارد

به منظور هماهنگی و انسجام بیشتر در پیشبرد قراردادهای بیمه ای، ویدئو کنفرانس با مدیران ستادی و استانی و نمایندگان شرکت سهامی بیمه مورد نظر، یکم دی ماه در سالن مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.
به منظور هماهنگی و انسجام بیشتر در پیشبرد قراردادهای بیمه ای، ویدئو کنفرانس با مدیران ستادی و استانی و نمایندگان  شرکت سهامی بیمه مورد نظر، یکم دی ماه در سالن مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ قرارداد همکاری مشترک بین سازمان و شرکت سهامی بیمه سرمد، با حضور حسین فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازما و مجتبی کاتب، رئیس هیات مدیره شرکت بیمه مذکور، با موضوع (بیمه درمانی تکمیلی، بیمه حوادث، بیمه آتش سوزی و حوادث مراکز آموزش فنی و حرفه ای، بیمه مسئولیت مدنی کارآموزان و کارکنان و تفاهم نامه اتومبیل) با هدف ارائه خدمات و رفاه به کارکنان سازمان به امضای طرفین رسید.
در این ویدئو کنفرانس، حسین فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، گفت: ارتقای حمایت های درمانی کارکنان در افزایش رضایت مندی و انگیزه آنان نقش مهمی دارد و در دستور کار این سازمان قرار دارد.
فیروزی با اشاره به اینکه مدت قرارداد جدید از اول آذرماه سال جاری به مدت یک سال خواهد بود گفت: امیدوارم در زمینه هزینه های درمانی، سرعت در پرداخت، شفافیت، پوشش حداکثری در سراسر کشور و افزایش رضایت همکاران، با انعقاد قرارداد مذکور محقق شود.
شایان ذکر است، در این جلسه، رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه طرف قرارداد سازمان، در خصوص روند خدمات ارائه ‌شده از شروع قرارداد و راه‌های گسترش همکاری، توضیحاتی ارائه داد و با حضور حاضران به مباحث مرتبط با بیمه تکمیلی درمان پرداخته شد.