اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 24 دي 1399
کد 4656

معاون آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای 23 مراغه خبر داد:

ارائه بیش از 90 هزار نفر- ساعت آموزشهای مهارتی در 9 ماهه سال 99

با وجود همه گیری بیماری کرونا و لزوم اجرای محدودیت های اجتماعی این مرکز در9ماهه سال جاری توانسته است بیش از 90 هزار- نفرساعت آموزش های فنی و حرفه ای را به علاقمندان این شهرستان ارائه نماید.
ارائه بیش از 90 هزار نفر- ساعت آموزشهای مهارتی در 9 ماهه سال 99
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، اسداله نماینده، معاون مرکز آموزش فنی و حرفه ای 23 مراغه با اعلام این خبر افزود: با وجود همه گیری بیماری کرونا و لزوم اجرای محدودیت های اجتماعی این مرکز در9ماهه سال جاری  توانسته است بیش از 90 هزار- نفرساعت آموزش های فنی و حرفه ای را به علاقمندان این شهرستان ارائه نماید.
وی در ادامه افزود: از مجموع 430 نفر مهارت آموز این مرکز، تعداد370 نفر را بانوان و 60 نفر نیزآقایان  توانسته اند بالغ بر 40 دوره آموزشی را فرابگیرند.
نماینده اظهار داشت: با وجود محدودیت های کرونایی مرکز آموزش فنی و حرفه ا ی 23 مراغه علاوه بر اخذ آزمون از کارآموزان این مرکز، نسبت به برگزاری آزمون های آنلاین مرکز آموزش 5 مراغه و همچنین آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد  در مجموع تعداد 420 نفر اقدام نموده است.
وی در پایان افزود: این مرکز در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری آموزشی سه جانبه کشوری(سازمان بهزیستی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای و مدیریت و برنامه ریزی) برای مددجویان بهزیستی(سرپرستان خانوار) نیز، اقدام به آموزش در رشته های درخواستی اداره بهریستی شهرستان نموده است.