اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 27 دي 1399
کد 4666

در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان صورت گرفت:

انعقاد قرارداد آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان با کمیته امداد این شهرستان

در ادامه آموزشهای مهارتی، قرارداد آموزشی مابین مرکز ملکان و کمیته امداد امام (ره) ملکان در رشته آموزشی سرمایه گذاری در بورس منعقد گردید.
در ادامه ترویج آموزشهای مهارتی، تفاهم و هماهنگی آموزشی مابین مرکز ملکان و کمیته امداد امام (ره) ملکان در رشته آموزشی سرمایه گذاری در بورس منعقد گردید
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی،در ادامه همکاریهای آموزشی صورت گرفته و همسو با ترویج آموزشهای مهارتی، قرارداد آموزشی مابین مرکز ملکان و کمیته امداد امام (ره) ملکان در رشته آموزشی  سرمایه گذاری در بورس منعقد و بر لزوم ارتباط بیش از پیش طرفین تاکید گردید.
حمید دهی رییس مرکز ضمن تشکر از کمیته امداد به جهت حمایتهای آموزشی از اعضای تحت پوشش اعلام کرد در ادامه دوره های قبل و به جهت استفاده از پتانسیل های موجود در دو طرف خصوصا اقشار کم در آمد و تسلط بر بازارهای جدید سرمایه گذاری، گفت: 20 نفر از افراد تحت پوشش در این قرارداد اموزشهای مهارتی لازم را در قالب کلاسهای مجازی و حضوری کسب خواهند نمود.
باقری رییس کمیته امداد نیز ضمن قدر دانی بر افزایش و تداوم همکاریهای دو طرف تاکید کرد و گفت: آموزشهای مهارتی راهکاری جهت درآمدزایی و اشتغال اعضای تحت پوشش میباشد .و تسلط و آگاهی قبلی میتواند به بهبود کسب و کار و کاهش ضرر و زیان کمک کند.