اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1399
کد 4691

پیام تبریک رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن

علی اوسط هاشمی، معاون وزیرکار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر پیام تبریکی صادر کرد.
علی اوسط هاشمی، معاون وزیرکار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت  میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر  پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هاشمی، معاون وزیرکار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت  میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
با سلام و تهنیت
     فاطمه (س)؛ الگو است؛نه فقط برای زنان که  نمونه ای است بی بدیل از انسان کامل؛ الگویی برای بشریت تمام نسل ها و دوران ها.
فاطمه (س)؛ عطیه است، منت خدای عزوجل بر بندگان و مایه فخر زمین و زمان است.
خجسته میلاد چشمه نور و كوثر نبي، زهراي اطهر، گلشن ياس امامت، حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها را بر تمامی دوستداران حضرتش و به ويژه همکاران ارجمندم در خانواده همدل و همراه سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور تبریک و تهنیت  می گویم.
هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصتی مغتنم است تا ضمن نکوداشت مقام شامخ زنان فرهیخته و مادران فداکار سرزمینمان به ویژه مادران معزز شهدا؛ آنان که دلیر مردانی بزرگ را در دامانشان پرورش داده اند، ارج نهاده و نکو داریم .
       ضمن پاسداشت همت بلند و مشارکت سازنده زنان در تحقق  برنامه ها و  اهداف توسعه ای کشور، امید آن است که  شاهد ارتقای نگاه جامعه به نقش اثر بخش و غیرقابل انکار بانوان توانمند در مسیر توسعه و بالندگی کشور عزیزمان باشیم.
      ان شاءالله كه با تأسي به بزرگ بانوي دو عالم از چشمه بي پايان كوثرش سيراب شده و در زمره راه يافتگان حريم حضرتش قرارگيريم.
 
                                                                      علی اوسط هاشمی