اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399
کد 4707

در کارگروه ستاد ساماندهی امور جوانان آذرشهر صورت گرفت:

تجلیل از رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر در حوزه ساماندهی اوقات فراغت

ضمن لوحی از تلاش‌های کارکنان مركز آموزش فني و حرفه اي آذرشهر به عنوان سه دستگاه برتر شهرستانی در حوزه اوقات فراغت تجلیل بعمل آمد.
ضمن لوحی از تلاش‌های کارکنان مركز آموزش فني و حرفه اي آذرشهر به عنوان سه دستگاه برتر شهرستانی در حوزه اوقات فراغت تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی، در آخرین جلسه کارگروه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آذرشهر در سالجاری، از مركز آموزش فني و حرفه اي آذرشهر به عنوان سه دستگاه برتر در حوزه جوانان، تقدیر و ضمن لوحی از تلاش‌های رئیس و کارشناس مركز آموزش فني و حرفه اي آذرشهر تجلیل شد.
مهدي عزتي خسروشاهی، رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي آذرشهر در رابطه با عملکرد مرکز در این حوزه گفت: در ده ماهه سال 1399 تعداد 397 نفر از كارآموزان رده های سنی جوانان در دوره های آموزشی مهارتی رشته هاي مختلف كشاورزي، صنعت و خدمات در مراکز ثابت و سیار بخش دولتی شرکت کرده که اطلاعات این مهارت آموختگان در سامانه اوقات فراغت استان ثبت شده است.
وی همچنين در ادامه اظهار داشت: با هماهنگي اداره ورزش و جوانان شهرستان آذرشهر تعداد 2 كارگاه آموزشي با عناوين آشنایی با مسائل مربوط به ازدواج و طلاق و مهارت هاي فرزند پروري با رعايت پروتكل هاي بهداشتي براي كارآموزان مرکز در سالجاری تشکیل یافته است .