اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399
کد 4718

در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان صورت گرفت:

نشست هم اندیشی با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ورزقان

دیدار رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ورزقان با فرماندهی نیروی انتظامی ورزقان در خصوص ارائه آموزش های مهارتی به سربازان.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رباب پور حیدر، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ورزقان، با اعلام این خبر گفت: آموزش های فنی و حرفه ای مصداق منویات رهبر معظم در خصوص اشتغال و تولید است که این سازمان در تحقق آن تلاش مضاعفی دارد.

وی در خصوص اهمیت آموزشهای فنی و حرفه ای به سربازان گفت: ارائه آموزش های مهارتی  با هدف اشتغالزایی در سطح جامعه و ایجاد مهارت و توان افزایی در بین سربازان وظیفه در دوران پس از خدمت آنها نقش بسزایی دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: توانمد سازی سربازان، آینده شغلی آنان را تضمین می کند و آموزشهای مهارتی باید با نیازسنجی بازار کار صورت گیرد تا خروجی آن منجر به اشتغال پایدار برای سربازان، در آینده باشد.

فرماندهی نیروی انتظامی هم ضمن تشکر از برگزاری دوره های آموزشی برای سربازان ،آموزشهای فنی و حرفه ای را راهگشا و راهکاری برای توسعه سیاست های اشتغالزای دولت دانستند.

در این جلسه مقرر شد نیاز سنجی در خصوص آموزش های مهارتی برای ارائه به سربازان انجام شود تا برنامه ریزی برای ارائه آموزش های مهارتی از طریق مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان صورت گیرد.