اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399
کد 4734

در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت:

افزایش کارگاههای مهارت آموزی در محیط کار واقعی در ایام کرونائی در اسکو

طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی با توجه به حضور افراد کمتر در محیط کارگاه برای رعایت بهداشت و تنوع رشته ها ،از طرح های موثر در ایام کرونایی می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مهدی کاظمی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو با اعلام خبر فوق افزود: در ایام کرونائی با توجه به دستورالعملهای بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی با رویکرد قطع زنجیره ویروس کرونا، این مرکز برای تداوم آموزشهای مهارتی و ارائه خدمات آموزشی برای شهروندان اقدام به آموزش در رشته های مختلف اعمّ از؛ (فرش، صنایع دستی (دوختهای سنتی)، صنایع چرم، پوست، خز، برق، صنايع پوشاك، صنایع چوب، پلیمر، صنایع فلزی، صنايع خودرو، صنایع دستي(چوب، فلز، سفال،چاپ، سنگ، شيشه و چرم)، خدمات آموزشی) در قالب مهارت آموزی در محیط کار واقعی نموده است.
وی خاطر نشان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو توانسته است در سال جاری برای تعداد 33 نفر کارآموز  و 9 هزار و 10 نفر- ساعت آموزش های مهارتی را در راستای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در 11 ماهه سال 99  اجرا نماید.
کاظمی افزود: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی  با توجه به حضور افراد کمتر در محیط کارگاه برای رعایت بهداشت و تنوع رشته ها ،از طرح های موثر در ایام کرونایی می باشد.