اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 24 اسفند 1399
کد 4753

در راستای ارائه آموزشهای مهارتی و براساس تفاهم نامه ستاد کل نیروهای مسلح با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت گرفت:

تقدیر فرمانده نیروی انتظامی ملکان از رییس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان

طی نشستی سرهنگ برجی جانشین فرمانده انتظامی ملکان از همکاری و تعامل سازنده مرکز در آموزشهای ارائه شده تقدیر و بر ادامه دار بودن این آموزشها برای سال آتی تاکید کرد.
تقدیر فرمانده نیروی انتظامی ملکان از رییس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، طی نشستی سرهنگ برجی جانشین فرمانده انتظامی ملکان از همکاری و تعامل سازنده مرکز در آموزشهای ارائه شده تقدیر و بر ادامه دار بودن این آموزشها برای سال آتی تاکید کرد.
 وی ادامه داد: آموزشهای مهارتی و آموزش در محیط کار واقعی در دستور کار این نهاد قرار دارد و نقش آموزش سربازان برای اشتغال آنان در حین و پس از خدمت بسیار مفید و موثر است.
حمید دهی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان نیز ضمن تقدیر از همکاری های متقابل با اشاره به ضرورت توجه به تحقق فرامین فرماندهی کل قوا، در آموزش و ارتقاء مهارت و اجرائی نمودن تفاهم نامه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای کارکنان وظیفه نیروهای مسلّح جهت بهره گیری در زمان خدمت و توانمند ساختن آنان اعلام آمادگی کامل کرد و افزود: امیدواریم با این آموزشها زمینه سازی  برای ورود به بازارکار پس از اتمام دوره مقدس سربازی ، فراهم گردد.
در سال 99 مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان توانسته است با همکاری نیروی انتظامی و سپاه ناحیه این شهرستان به 126 نفر از سربازان در حرفه های مختلف چون؛ شهروند الکترونیک، برق ساختمان، ایفون، سرویس خودرو، لوازم خانگی  و صنایع غذایی آموزشهای مهارتی ارائه دهد.