اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 8 فروردين 1400
کد 4770

با همکاری و هماهنگی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی صورت گرفت:

برگزاری اولین دوره آموزشی کاربرگیاهان دارویی ویژه بانوان با رویکرد مهارتی

اولین دوره آموزشی کاربر گیاهان دارویی ویژه بانوان با رویکرد مهارت آموزی در یکی از محلات حاشیه نشین شهر تبریز در حال برگزاری است .
اولین دوره آموزشی کاربر گیاهان دارویی ویژه بانوان با رویکرد مهارت آموزی در یکی از محلات حاشیه نشین شهر تبریز در حال برگزاری است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای سیاستهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اولین دوره آموزشی کاربر گیاهان دارویی ویژه بانوان با رویکرد مهارت آموزی در یکی از محلات حاشیه نشین شهر تبریز در حال برگزاری است  که امیدواریم بتوانیم آسیب های اجتماعی نقاط حاشیه نشین را  با برگزاری دوره های مهارتی بازار محور، کاهش دهیم.
ممی زاده افزود: دوره آموزشی کاربرگیاهان دارویی با مربیگری دکتر دده زاده، همکار مربی مرکز در حال برگزاری است و کارآموزان در این دوره، ضمن آشنایی با مبانی طبقه بندی گیاهان دارویی با روشهای مختلف ترکیب آنها، استخراج مواد موثره، بررسی فرم های داروهای گیاهی ( جامد، نیمه جامد و محلول ) بسته بندی گیاهان دارویی، بازاریابی و فروش محصولات نیز آشنا می شوند که این امر می تواند نقش مهمی در بحث اشتغالزایی و حتی کارآفرینی علاقمندان به این رشته داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی با همکاری و هماهنگی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی قربانی -  شهید اصمعی با مدیریت سرکار خانم پروین و در محل آموزشی آن دفتر در حال برگزاری است.