اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 11 فروردين 1400
کد 4779

در دیدار سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب با نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت:

حجه الاسلام باقری بنابی: توانمندسازی بانوان تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) مورد توجه قرار گیرد

سرپرست مرکزآموزش فنی و حرفه ای بناب با حضور در محل دفتر نماینده منتخب مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با وی دیدار و گفتگو کرد.
حجه الاسلام باقری بنابی: توانمندسازی بانوان تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) مورد توجه قرار گیرد
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، سرپرست مرکزآموزش فنی و حرفه ای بناب با حضور در محل دفتر نماینده منتخب مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با وی دیدار و گفتگو کرد.
عادل سلطانی فر، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فعالیتهای مرکز در حوزه مهارت آموزی  در دو بخش دولتی و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد، از تحقق 100 درصدی تعهدات آموزشی این مرکز در سال گذشته خبر داد.
وی همچنین در خصوص جذب اعتبارات تخصیصی و راه اندازی یکی از واحد های گلخانه هیدرو پونیک، افتتاح کارگاه مبرّدهای جایگزین(یونیدو) و اجرای دوره دو روزه برای اصناف و تعمیر کاران منطقه در رشته برودتی  و سرد کننده  گزارشی ارائه نمود.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب در خصوص افتتاح کارگاه مبردهای جایگزین در شمالغرب کشور افزود: این کارگاه در شش نقطه از کشور با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که تجهیزات آن توسط سازمان توسعه ملل متحد خریداری و تحویل گردیده است.
در این دیدار حجه الاسلام شیخ رضا باقری بنابی، نماینده منتخب مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز
ضمن راهنمایی و تاکید بر افزایش کمّی و بخصوص کیفی آموزشهای مهارتی مرکز بناب از گسترش آموزشهای خیاطی( طراحی و دوخت) برای بانوان و صنایع تبدیلی و نیز صنایع دستی بخصوص در آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد و  توانمندسازی بانوان تحت سرپرستی اداره بهزیستی و کمیته امداد امام (ره ) تاکید نمود.
در پایان این دیدار به پاس قدردانی از تلاشها و حمایت های نماینده محترم مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از حجه الاسلام شیخ رضا باقری بنابی در راستای تصویب الحاق 5% از اعتبارات به بند الف تبصره 18 لایحه بودجه 1400 که مورد تصویب نمایندگان محترم قرار گرفت لوح تقدیر و سپاس دکتر وکالتی، مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان به ایشان اعطاء گردید.